טיפים‏ > ‏

Untitled

הסיפור שלי מתחיל "במשבר" גיל ה40 - עודף משקל , בעיות כולסטרול והבנתי שאם אמשיך ככה טוב לא יצא מזה.
עם עבר "קרבי" בממר"ם וקשר אפסי לספורט החלטתי שעד גיל 42 ארוץ מרתון (נחגו בריצה ק"מ על כל שנת גיל :-) , כאשר המטרות שהגדרתי הם:
 - משאבים כספיים - תקציב מוגבל (בלי השקעה בקבוצת ריצה , מאמן אישי וכו'..)
- משאבי זמן -  3 אימונים בשבוע 
- יעד סיום - שנתיים
- מדדי הצלחה - עמידה בכל יעדים בנוסף לא להיפצע בדרך ולסיים את המרתון בתוצאה טובה (פחות מ4 שעות).

כמו כל מנהל פרוייקטים טוב ניגשתי ישר למלאכה:
- יצאתי לרוץ - אחרי 100 מטר עברתי להליכה הצלחתי להשלים ק"מ בקצת למעלה מ10 דק' ולא היה לי כוח להמשיך הלאה :-)
חזרתי הבייתה ובניתי תוכנית , כאשר פרקתי את המשימה לתתי משימות:
- ירידה במשקל
- תוכנית ריצה 5 ק"מ
- תוכנית ריצה 10 ק"מ
- תוכנית ריצה 21 ק"מ
- תוכנית ריצה מרתון
את תוכניות הריצה הרכבתי מאתרי אינטרנט שונים , כאשר 
Comments